1 december

chacha bloggen ! :D

första gången i år idag har jag varit tvungen att
skrapa bilrutan :o !
wohoo  !
efter skolan åkte jag hem, satt med jöölia på bussen !
hon ska ha en rosa tungpiercing sen !
fatta coolt ? :o
sen när jag kom hem starta jag en maskin tvätt !
eller aah bara ridbyxor :D
måste ha rena i morgon när jag drar till linköping ju !
sen tvätta jag mina ridstövlar :D (y)

och nu sitter jag och käkar, som vanligt ? höhö :D
ska plugga också !

förresten, äre nån som sett julkalendern ?
inte jag i alla fall :s
jag tycker dom suger nu för tiden ! (n)


muu


(Y) !

RÖÖJJ !! tänk agnes och mig på en KIZZ konsert ? :O
FATTA RÖJJ !!!


xoxo sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0