andra advent

har nyss målat naglarna i den snyggaste röda nyansen jag vet :D !
köpte nytt nagellack när agnes och ja va i uppsala !
O.P.I's nagellack är så bra och snygga ju :o !
haha men ska snart dra och lägga på ett lager till och
färga ögonbrynen :D (y) !
det är najs :)

opi




gick faktiskt upp nio i dag :) !
drog till haffe plutt vid halv tio så va där tio.
häst jäkeln var så jävla taggad, hade stått inne på natten
och inte fått gått ut på morgonen så när jag ryckta honom
stog han på spänn hela tiden och huvudet högt och ögonen var typ helt vita :D
haha puffen :') <3
men red i alla fall lite i paddocken med emelie, haha puffen hade inte en
sån jätte stor lust att lyssna och gå fint men men :D
mamma filma lite men det blev inte så bra då hon inte är så stadig på handen
men med lite träning blir hon proffs (h) !

sen efter stallet drog mor och jag till morbror och käka lunch, gottgott !
sen vidare hem till stallet och mocka och fixa till alla hästarna :)
mysigt
haha usch vad geisli är skitig, så sjukt !

sen hem och plugga no vilket suger så jävla mycket !!
jag hatar fysik :o


sen äre ju 2a advent idag, så det blir väl lite mysigt adventsfika i kväll
med mor och far !
mycket mysigt !

sa




juste, jag måste dra till västerås i veckan för att köpa några snygga skor som
ska passa min outfit till sälen :o !
omg och det är bråttom för vi åker på fredag !
haha :) (Y)


intresseklubben antecknar !

xoxo sandra  <3







Kommentarer
Postat av: AGNES !

HAHAH LÖÖÖÖV !

2009-12-06 @ 22:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0