basta <3

jag är så jävla taggad inför i morgon ! :O
det ska bli så jävla kul :) !
men jag är ändå rätt nervös och spänd :s waaah :O
höhö !

ååh jag red min haffe paffe pluttis idag och snacka om att
jag har saknat honom :'D !
helt underbart <3

han är cool ! :D

puffen

wroom !
älskar snabba hästar ! :o
älskar fart ! :o
älskar haffe ! :o


haha lol ! zara är med på jag vill bli stjärna på 4an x)

i morron ska jag gå upp typ kvart i fem för mamma
och jag ska ju åka till Stenholmen halv sex !
lagom trött jag kommer vara!
nä, nu ska jag hoppa in i duschen och sen basta lite :D

juste! nu har mimmi fixat blogg :D
www.mimmithaman.blogg.se

sen måste ni besöka

www.thatreallygrindsmygears.blogg.se - agneeeees

www.stooltblond.blogg.se - friidaah

www.shenie.blogg.se - sheniie

www.nikishafogo.blogg.se - nikishaa

RÖJJ RÖJJ :D hihi ^^ (A)

xoxo sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0