bath

sexy mama !

bada med klassen idag !
asnajs, trevligt att simma och prata med kerim ;) höhö !
nej men vi simmade lite sen skulle vi livrädda, fast jag behövde
inte livrädda för jag hade gjort det så bra gången innan (y) !
faktiskt nästbäst av alla :D ! mohaha
kemme hade 1min och 10 sek och jag hade 1min och 20 sek !
näästan lika bra och bättre tillochmed !
men det var i alla fall kul !

hade engelska redovisning idag, det gick bra ! tog det lugnt och så, så det gick bra !
agnes har inte irriterat sig på mig idag angående mina ord, skönt !
fast det är bara kul när hon gör det :D haha
men agnes den lilla jäkeln bara inte med oss :o DÅLIG STIL !
blöö
asså jag kan inget annat än att tycka illa om våran musiklärare just nu !
hon sänkte allas betyg i musik :O !
agnes hade haft mvg tidigare och fått mvg på alla prov och uppspelningar vi
har haft och så, hon har inte gjort något som ska ha gjort att hennes betyg ska ha sänkts !
sen så tex kemme och jag igen då, vi har båda gjort både mvg på både
uppspelningar och prov men ändå får vi vg :s
hon resonerade så jävla konstigt !
hon tycker att om hon skulle gett oss mvg så skulle vi inte kämpat
för att behålla det terminen efter så det  var därför hon säknte :s
jävla nörd !
men nog med det !!

jag ska faktiskt upp till min lilla geisli mannis snart och pussa på honom, sjukt längesen jag var hos honom !
han är sötast, bäst och han är min :'D !

och jag ska också slänga upp en bild på oss snyggingar som var med på luciatåget,
på newe, angelika, mimmi, jenny och mig !
höhö man ser vilken skillnad det är på våra längder och jag gillar det !



åååh

så fina vi är :') ! <3
älskar mimmis smile x) (y) !
OCH jag ser ut som att jag går på droger ! :D hehe
men vi är sjukt snygga ju
vi passar verkligen i lucialinnen !

ååh, jag fick faktiskt en bild från helena på mig och balett från 2007, sjukt söt :D !
precis när jag hade fått henne ! awesome


hi

men seriöst, ser du inte hur charmig bilden är ! :D
mina kläder är ju jätte fina ! byxorna (L)
jag var i alla fall världens lyckligaste där !
så det så !!!

men nope nu ska jag dra till ponnyn :D
pusspåröven



xoxo sandra the pro

Kommentarer
Postat av: Agnes

Naaaaaw !!

2009-12-18 @ 07:13:49
Postat av: jenny

jag tycker du är sjukt söt på bilden :D du&balett,<3

2009-12-19 @ 09:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0