bilspel

haha nu sitter jag, bror och hans tjej och spelar nåt askul spel som
han fick i julklapp :D !
höhö jag älskar bilspel !
så jävla kul !
och lollo och jag äger ! (y) !
haha

men egentligen så väntar jag bara på att nikisha och shenie ska komma :D
då blire skoj !

så nu tänkte slänga upp ett par bilder från igår :D



bruurochajagdennis&jag
pryöarlite julklappar
plyylsrosa&lila
öprosa&lila
pörosa&lila-me like
påtomten och barnen


det var mysigt :D

men idag har jag i alla fall ridit med anna-diva, mathilda-sandro och mig själv-geisli,
det var kul, förutom att jag typ inte gjorde något med tanke på att geisli
hade stått en månad och sattes igång idag :D


hejsvejs :D !



xoxo sandra


Kommentarer
Postat av: Agnes

HAHA !

2009-12-25 @ 16:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0