de är najs

som min älskling säger :
åh hoj alla landskrabbor !


men FAN ! jag är så himla trött ! :o

ååh jag har ett förhållande nu (a) !
säg grattis ? :D

typ mimmi(L)sandra eller vadå ? :D !! <3

har lucia i morron och kan säga att våran lucia suger verkligen så jävla hårt :O !
den är helt i oordning och det suger !
men det blir väl bra, tror jag...

i morron ska jag till skolan som vanligt, men egentligen har vi sovmorgon till 12 men
jag måste till skolan till kvart i nio i alla fall för att jag måste
göra ett NO prov plus att jag ska göra bilduppgift och HK prov!
höhö synd för mig då :o !

ehm.. sen i morron vid halv tre ska vi ha genrep på lucian och sen halv fem slutar vi
men mimmi, jag och jenny ska sitta kvar i skolan tills klockan sju då allt börjar :D höhö onödiga :D !
haha men vi ska ringa mimmis mamma så hon får komma med happy meal till oss !
mumms med chicken bits (y) !
haha det är kul :D !

juste ! ska ha nyårs röjj med mimmi och agnes ! fatta hur kul vi kommer ha !
eller juste, ni fattar ju inte sånt för ni sitter bara hemma och glor
eller super er fulla på nån tråkig fest så att ni inte kan stå på era egna ben :o !
ni är tråkiga :o (h) !
gör som oss och ät potatisgratäng och coca cola kokt skinka och ha kul som fasiken !!
ungdomar äter alldeles för lite så jag säger :
ÄT ÄT ÄT ÄT ÄT ÄT ÄÄÄÄT !!!!
ÄTA är bra för hälsan ! lite fett är baara bra !
tänk vad mysigt det är att krama nån med lite fett på sig, det är ju inte skönt
att krama nån som bara är typ skelett ? xD
mhm juste ! sug på den du

nej, vad sitter jag här för ? jag måste ju gå och läsa lite till provet i morron!
så jag säger adjö !

see you, kidz !

merän

stora kulor i öronen <3



ta det lygnt !


// sandra tha gangstah

Kommentarer
Postat av: AGNES

HAHA ÄLSKAR FETT ! :O

2009-12-10 @ 08:07:51
Postat av: MIMMI

HAHA det är ju bara mer att älska;)

2009-12-11 @ 13:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0