klaga

utan trosa utan bh ! HAHA :'D

helt ok dag idag faktiskt !
fast ändå inte hänt så mycket !
eller JO :O
vi gick till rektorn för att klaga på våran musiklärare som gav oss helt
jävla störda och fel betyg ! ingen tummen upp till den lärarn inte !
buuuu !
men hade typ bara chill lekitoner, eller typ inga lektioner helle då vi bara tog det lugnt.
fick julmust och pepparkakor på engelska b , det var liksom våran sista lektioner det här året !
känns konstigt men så sjukt skönt !
sen är det bara till att kämpa på vårterminen och fixa toppbetyg och så :D !
men man känner sig så jävla opeppad för att jobba på musiken nu när hon gav
oss orättvisa och sämst betyg, liksm lokman hade mvg på alla prov och uppspelningar osv
men fick bara g, det känns ruttet ! samma sak med mig fast jag fick vg !
jävla kärring höhö :O så får man inte säga men det är inte snällt !
hon tjänar liksm inget på det och hon har ingen förklaring till att sänka dem :S
ut med henne och in med nalle puh, nasse tiger och alla andra djur !
lalala !

snackar med världens bästa newe nu :D mycket trevlig liten flicka :) !
vi ska nog börja gymma faktiskt, fatta najs och kul ! :D
jag är ju stark som en oxe :D
hihi ^^

brorsan och casper försökte dra med mig ut men jag ville verkligen inte så dennis
blev typ helt förbannad :s man bah hjälp ! rädda mig !

men jag är så jävla hungrig :s ! men det gör inget, blir typ käk snart !
sedan ska vi dra upp till anette och fika (y)
OCH PUSSA PÅ MIN MANNIS  :'D ! <3 var tvungen att gå till honom efter skolan
och säga hej och pussa på honom :) hans mule var alldeles snöig, sjukt söt är han !
tur att han är min då (A) !

nej men det är dax för fredags mys så jag säger bara en sak !
prutt

kommer en smexig bild på newe och mig också :D
vi är typ snyggast !

awesomne

vi är awesome ! :D
och skulle lugnt inte banga om sandra ville bli tillsammans med mig asså :o !






xoxo sandriiiisch







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0