hästnörd

häläna och hennes mor kom och hämta mig och mamma vid 10 i morse :D
sedan drog vi oss till västerås och Hamre :D
skulle besöka ridskolan med tanke på att det var så jävla längesen vi var där.
fatta vilken besvikelse att komma dit :s
kan säga att en ridlärare var så himla otrevlig, det var dåligt !
men vi gick i alla fall och hälsade på våra gamla pållar där :)
Emma och Kurre ! söta var dom fortfarande :D
men lilla kurre plutt såg inte lycklig ut :(
stackars liten !

MEN sen så fick mamma mms av en tjej som hon
har lärt känna på en kurs och den där tjejen, som förövrigt heter Sandra
vill att mamma ska åka och rida hennes gamla tant häst :D
fast mamma vågar inte riktigt även fast hon är lite sugen !
hehe jag blev jätte glad även fast det var mamma hon fråga :)
haha men sen så fick mamma ett till mms från samma tjej
och då var det en bild på hennes andra häst !
som hon då menade skulle passa mig och som jag skulle få testa rida :D
grejen är den att han är 173 :D haha nä men absolut
inget fel i det, bara kul :D !!
den grabben älskade tydligen att hoppa :D
så jag blev så jävla glad och taggad för att rida häst nu !
så mammi och jag ska åka till Sandra nån dag och rida I think, eller om jag och Sandra får som vi vill :D
typ min högsta önskan att rida storhäst just nu :D haha
töntig jag är men så jävla kul och fatta hur glad jag blev :D !
happyface på mig !

haha (y)

ska snart upp till grannen och grilla och snacka skit :D
trevligt fan !

måste ha röjj med brudarna snart också ju !
basta och dricka hallonsoda :D det är fina grejer det !

eeeeeh eeeeeh
i morron ska jag till haffe pluttis och rida rida rida rida och rida :D
fetans kul :D
och sen kanske jag drar till åkerby för att kolla på seriehoppningen :D

YEPP ! :D

because I love you <3


xoxo sandra the proffsryttare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0