galna

alla är som galna när det är rea ju !
visst, man kan ju förstå varför men vafan :O !
GÖR SOM KISSIE OCH KÖP DET DYRA EFTER REAN ELLER FÖRE !
det är ju trotts allt jobbigt att trängas bland massa svettiga människor som man
ser lökarna på :o usch !

men nej, det var inte mycket folk i västerås :)  !
först drog jag till lilla MQ och kolla efter klänning,
hitta en på rean och en annan, jätte söta :D
sen så hitta jag en jätte fin jacka också :)
och sen fick jag skor också, från dinsko :D
dom var helt okej, helt vanliga svarta stövlar !
fick allt av mamma och pappa, men tacktack kära mor och far !
men juste ! ni skulle sett jeansen dennis fick :O !
typ dom snyggaste jeansen jag nånsin skådat !
sjukt snygga !

jag kommer faktiskt
inte slänga upp en bild på kläderna sen .



xoxo sandra

Kommentarer
Postat av: Agnes

Haha fasionista ! :O

2009-12-30 @ 23:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0