k.ä.r.l.e.k & 1 dag kvar

jag har anmält mig till en blogg tävling, haha fattaru ?
liksm jag :D !
man får fan biljetter till gbg horse show, hotell och rundvandring i stallarna och så ! NAJS

MEN

man borde ta och visa sin kärlek lite mer !
här går vi runt och behandlar våra stackars plutt hästar som slavar !
man ska inte tvinga dem till att göra något dom inte gillar !
jag tvingar inte min plutt Geisli till att gå på ridbanan varje dag eller hoppa eller
rida dressyr varje dag !
det är absolut inget för honom, varför göra nåt dem inte gillar ?
den grejen gör mig lite förbannad, att vi gör det hästarna tycker är tråkigt.
dag ut och dag in .
varför inte bara dra ut och lattja ?
gå ut på fältet och ta en sån där jätte härlig galopp !
dra ut med vännerna och ha kul !
bara ni inte tråkar ut stackars pållen, det gör bara att allt blir tråkigt
och att hästen tappar intresset och lusten, och att ni bara börjar bråka med varandra !
helt fel .
och om man nu måste sitta och harva på banan, skaffa då en sådan häst !
en häst med kapacitet för det .
jag gillar inte den typen av mönniskor som gör sånt :(

men nu ska jag faktiskt upp till min ponny, hovis kommer nämligen och sätter
på Geislis tappsko och tar på broddar .

och gud vad jag längtar efter att ta en härlig och snabb galopp i snön på lill-killen :'D !
han har ju stått i en månad ungefär så det är inte så konstigt .
I'm happy ! ,
för jag har världens besta heest ! :D


4-ever

puss på hans lilla mule :) !

iih vad glad man blir av att se honom :D

nä, nu ska alla vara glada och inte vara osams för i morron är det

JUL !

JUL JUL STRÅÅÅLANDE JUL ! :D
and- all I want för christmas is aaaaa horse :D

min ponny ska få massa äpplen (a) !

hihi

xoxo sandra - the pro


Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Haha, tack för alla komplimanger! ;D Ja, en väldigt gullig islänning! ;)



GOD JUL! :)

2009-12-23 @ 22:12:26
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0