liseberg

chacha bloggen !

eller Njöö som mimmi skulle sagt :D !

MUMMS ! RUBRIKEN (L)

har pluggat massa fysik hela kvällen nu och jag är grymt trött,
eller nä inte så jätte trött men nästan (a) !
mimmi den jäveln ligger och sover nu :o
hon ligger nog och släpper sig och gottar sig i det :D
höhö !

wohoo i morron äre lucia träning, men shit vad läskigt
det kommer bli att sjunga för alla :o !
HAHAHA tänk er, liksm jag ska sjunga :s
det är sjukt x) !
menmen, jag låter typ som kelly clarkson i My Grown Up Christmas List
så det ska nog gå bra (y) !

happ, man kan ju undra varför jag är vaken !
väntar jag på bättre tider eller ?
nä, jag är bara en idiot som sitter vid datan :D !

fan vad jag mår illa :o seriöst !
haha jag åt lite pepparkaks deg, men bara lite :o
sen mådde jag illa x) haha !
sen så är det inte gott att dricka fanta efter man har käkat deg ! smaka bajs ! (n)

ehm jaa precis !



happ


sandra goes dum blondin :D !
nä aldrig dum (h) !
fett bäst ju ! :D

men lol, agnes pch jag hade typ lika kläder idag :s
bara att vi hade olika färger på tröjorna typ :o
det var kul :D !

nu ska jag sova så godnatt !


www.mimmithaman.blogg.se  -  HAHAHAHAHAHA





xoxo sandra the cooling 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0