någon dag i december

va med agnes och shoppa idag då :D !
kan säga att vi äger på att shoppa ?
röjjröjj !
hehe

först gick vi till weekday ! fatta snygga kläder dom har där egentligen :D
men ändå så köper jag aldrig kläder där, jag är ju dum.
sen vidare till monki och prova massa kläder men köpte bara en vanlig
svart tröja som man kan chilla i och ända som man kan smycka upp
så att den är snygg till fest !
och sedan ett par sammets tajts, egentligen var det inte dom jag ville
ha men jag kunde inte ha dom andra :o
testade typ fem olika tajts men alla var för korta !
haha kul :D !
mhmmm sen drog vi till dinsko och testa skor,
testade några olika med typ 5-9cm klack !
måste ha ett par riktigt jävla snygga som passar både till vardag
och fest !
nej men det är ett stort jävla måste med såna skor !
och det måste inhandlas till senast onsdag !
stressigt ! :o
men jag ska fixa det ! :D
agnes och jag käka typ en varsin munk och dela på en snickers kaka :o
sjukt gott men aah (y) !
juustee ! köpte också ett par coola strumpbyxor också :D !
och julklapp till mamma :D ! snäll jag är :)
jag älskar mamma <3
jajajajaja, värsta smörigt att skriva att man älskar sin mamma i bloggen men så äre :D !

OCH det kommer bilder på kläderna sen :)
dom var assnygga och jag älskar dom :D !!!!

wohoo älskar typ klänningen jag ska ha på festen i sälen :o <33
höhö jag är så snygg :'D

nää, så det är alltså massa aaccosearer och skor som jag måste ha nu :D !
men morsan och jag ska dra till västerås eller nån annan liten stad och köpa shoes :D
mycket najs !
och sen köpa en vinterjacka, har ingen än (a) !

"Älskar Sandra ! Hon säger ord som: tat ( ta det ), sat ( sa det ), såntdärnt ( sånt där ), sånhärnt ( sånt här ) och det bästa pisskvart."
text kopierad från agnes :D thatreallygrindsmygears.blogg.se !!!! så jävla kul blogg :O !!

men det är sant att hon älskar mig (a) ! och att jag säger såntdärnt :D hihi ^^
OCH DET ÄR STORT OM AGNES SÄGER ATT HON ÄLSKAR NÅN :D

aja nu lägger jag upp det här inlägget för har inget att skriva nu :)
pusspusspuss...



xoxo sandraaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0