något datum

man känner sig ju så jävla seg !
usch fan, i fredags gick jag upp kl 5 då vi skulle va i skolan 6
för att vi skulle ha lucia firande.. trött som fan :D
men de gick !
efter de åkte mor och jag till stockholm för Shenie skulle
ut till åkersberga för att tävla och hon vann, hon va grym !
sen i lördags gick jag upp 6 för att vi skulle åka till sälen klockan 7 !
också riktigt segt !
när vi kom till sälen så skulle shenie träffa dansarna och repa lite, det gick asbra !
eh sen så fick vi käk :D (y)
sen gick jag och shenie och bada i äventyrsbadet, massa najs :D ! kul också :o
fast vi hann inte bada så mycket för vi skulle fixa oss inför kvällen !
klockan 19 skulle Shenie stå på scenen och sjunga sin låt och inviga Experium som stället/byggnaden hette  !
det var så jävla ballt !
man fick typ gåshud när hon sjöng :o !
det var kändis fest och så var man VIP, inte för att skryta ! haha :D
på söndagen gick jag upp 7 för att tvätta håret och så sen så klockan 8 skulle
Shenie vara uppe på scenen igen och träffa dansarna igen och sjunga, fett tidigt :S
men sen fick vi brunch ! älskar mat !
liksm det var typ pannkaka, våfflor, mackor och allt :O jag dog nästan !
mimmi skulle sagt likadant som flugorna som sitter i skiten i super zebran, "I'm In Heaven",
hon skulle trivits som fisken i vattnet där alltså, bland all mat och grejer ! :D

tredje advent har det också varit och det menas att det snart är den fjärde advent ! (i)

jul jul stråååålande jul !
mysigt med jul ! :D
och mysigt som fasiken med snö !

nu sitter jag och kollar på svenska hjältar på 4an, jag får seriöst
gåshud ! de är så jävla ballt alla har gjort, man kan typ inte fatta det !
så jävla strongt gjort !
BRA JOBBAT GRABBAR !! WOOOOO

äsch jag är för söt :D

haha ägd !

brb sova



xoxo sandra the big diva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0