seger

hej :) !

känner mig faktiskt skylldig till att göra ett litet inlägg :D
det tar trots allt inte så lång tid !

idag var jag ju på kurs med haffe, gick bra !
tänker inte skriva något mer om det :)
förutom att jag ångra mig lite att jag tog den kursen,
för jag ville vara i falun och se när emil hade innebandy ju !
men men, det kommer en till cup i vår och bara för att det är ju så jävla kul ska vi dit då ! :O
höhö nog med det :D
eller nej, för sura vann faktiskt idag :O !
det var asbra tycker jag ! :)
emils fräscha lag (a) !
haha

i morgon ska jag in till västerås och se om jag kan hitta nån fin klänning till nyår,
hoppas MQ har nån :D
fast jag är säkert för sent ute.. som vanligt !
sen ska jag kolla om det finns några schyssta shoes !



sandragoestroll

höhö sandra goes troll :D ! (Y)





bye bitches !


vad kaxig jag låter
- men jag gillar det



xoxo sandra
- snygg som alltid


Kommentarer
Postat av: agnes

HAHAHAAHAH, snygg som alltid !

2009-12-29 @ 21:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0