snabbare

HAR JAG SAGT ATT JAG SKA JOBBA ASBRA I SKOLAN NÄSTA ÅR
OCH SATSA SOM FAAAN PÅ HÄSTARNA ?
och har jag nånsin sagt att det är nyår i morgon ?
det känns så jävla sjukt !
året har gått så himla fort och jag antar att denna termin i skolan
kommer gå snabbare än den nånsin har gjort :D
inte för att denna termin har varit förut, eller jo vårterminen men
INTE vårterminen i 9an får min del, right ?
I've got a point !
jag vet inte vart jag har fått min smarthet ifrån ?

vet ni, jag ljög för agnes nyss :$
jag brukar inte ljuga...
oouups ! nu ljög jag igen .
men jag sa att jag satt blogga om analklåda men det är ju helt fel :D
busigt som fan !


och sen kom jag fram till att jag kunde göra ett wannabe agnes kollage,
fast sen kom jag också på att jag inte kan göra något wannabe rått-agnesface, så då gjorde jag egna
varianter, typ äcklig fjortis sandra osv :D
men jag älskar och saknar fortfarande agnes bilder :D
haha
glad agnes, ledsen agnes, busig agnes och den bästa RÅTT AGNES
HAHAHAHAHA !


håll i hatten för här kommer den !


oip


shit :O !
man ser inte texten men jag kan säga :)
uppe till vänster (h) : äcklig fjortis sandra
höhö den uppe till höger : försöker leka cool sandra
sen den där nere : en helt vanlig sandra

haha usch, jag kan ingen annat än att hata den där "äckliga fjortis sandra" bilden !
haha den är så ful och väldigt äcklig !
mycket disgusting !
nästan så man skämms !

men agnes gillar det !






xoxo sandra - btw så ska jag sluta skriva xoxo och skriva nåt kuligare






Kommentarer
Postat av: Agnes

Hahahaahaha ! :D

2009-12-31 @ 11:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0