snöig morgon

MEN godmorgon !


härlig morgon, eller nej. jag trodde inte att jag skulle komma upp från sängen
för det var så skönt ! :D
mysigt höhö
men det är ju fredag och det gillas enormt mycket !
för sen går vi ju liksm bara måndag, tisdag och sen är det lov ! (y) :D

igår va jag uppe hos min älskling :'D tog in honom och gav honom käk sen la jag mig
i boxen vid honom och höll på att somna, så jäkla mysigt ! fan vad jag älskar hästen !
men sen ringde pappa och sa att han inte hade nån nyckel hem så då var jag tvungen att åka hem,
jävla skit ! jag som hade det så jävla bäst där jag låg !
menmen, blir väl till att dra upp till honom i kväll också :D

när jag kom från mannis så satt jag typ vid datan läänge och snacka (a) det va mysigt x) !  höhö

i morron ska tessan ( www.absolutttk.blogg.se ) komma hit och fota mig, julia och pållarna !
kommer bli skitsöta julkort, i snön och allt ! (a)

nehe, här kan jag inte sitta och lata mig ! måste käka frukost så puss på er :D !




xoxo sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0