snow

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

oouh de var lång, längre än Sandra och då är den lång ! JÄVLIGT LÅNG ! :D

fick sms av söta tessan ( aah, jag vet att jag smörar ) i natt :D
eller typ vid elva x) den nörden sa att det va massa snö ! och det stämde.
sjukt bra med snö !
så nu äre asmycket snö här ute på landet, är bara att vänta på att far
ska komma hem och ploga vägen :D ! haha
men ååh det är så himla mysigt !
får värsta julkänslorna nu ju !

TÖNT

mor och jag ska snart dra in till stan för jag måste inhandla en vinterjacka,
höhö jag har ingen (a) känns ju liksom såå lagom bra nu ! ...
skinnjacka på vintern <3 (L)

så jävla chill dag i skolan asså, eller först hade vi matteprov och det
gick helt åt skogen !
det sög verkligen !
så nu får jag väl IG i mitt matte betyg !!!!!!!
äsch, nä G i alla fall, om jag har tur (h) höhö
men annars va dagen bra ! typ satt vid datan och gjorde inget ?
värsta slappt :D !
fast jag väntade bara på att det skulel bli värsta snöbollskriget !
haha i morron ska jag inte ha någe smink så då ska jag va med på krig :D
eller kanske till och med starta ett krig ?
man måste va en rikgit björn och kämpa !
men YES !

men nu sitter jag vid brorsans data i två par långkallingar, sockor och värsta tröjorna och dunkar battlefield x) (y)!
jag är rätt cool !


på lördag kommer tessan och fotar mig, juulia och pållarna !
julkort u know ! :D


xoxo sandra the snow man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0