superman

man bah, är kemme superman eller ? :s

uuuh ! nån tråkig trampett grej på idrotten
och sen så körde vissa grabbar och jenny höjdhopp på det !
JÄVLAR säger jag bara :o !
helvete vad högt :o
jenny ägde boysen :D (y)
fetans läskigt när kemme typ ramla framåt och höll på att dö ? :s

Agnes tanke : ååh nej ! vem ska vi nu ha att avla fram alla snygga avkommor på ?

Fridas tanke : nooooo :O ! vems röv ska vi nu kolla in ?

haha :D !

jag tänkte typ bara hjäälp och höll för ögonen :O
fast han såg ut som superman och allt gick i slowmotion ;) !

nu ska jag snart äta (h) ! sedan plugga no (n) buu

sen i morron åker agnes och jag till uppsala och shoppar !
fatta röjj ? :D
höhö !


uppsala förut

moahahahaa agnes & jag påväg till muppsala innan sommarlovet (y) !



xoxo sandraaa a a a a a



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0