ta det lygnt

Helluuu sweethearts !

dags för sängen nu :D !

ska bara skriva vad som hänt idag, haha grejen är den
att det har typ inte hänt nåt ! :o
hade lucia träning och den sög, alla är dåliga !
och newe och jag banga ur så vi ska inte sjunga solo ! mohaha
sen så gjorde jag inte ett no prov som jag skulle, så jag ska
göra det på torsdag morgon.
gick till gustavadolfs plan för att ta 804an till västerås
där mammis och mormor vänta på mig !
agnes vänta på bussen med mig och faan vad kul det var !
snacka med fredrik lite och sen så höll agnes och jag på och fula oss :D
så jävla kul !
HAHAHA ta det lygnt (h)
men jag skulle köpa skor i västerås.
gick runt till alla skoaffärer på stan !
hitta första ett par skor på eurosko, dom var asnajs
men dom var så vingliga så dom köpte jag inte, men efter
att ha kollat runt i hela stan drog vi ut till hälla
och gick till dinsko där jag prova några skor och bestämde
mig för att köpa ett par jätte söta skor :D
okej, det var 9.5cm hög klack men det märktes inte.
jag trodde faktiskt inte det, haha konstigt men jag märkte inte seriöst
att jag blev så mycket längre !
najs !


shoes


man ser väl inte så jätte mycket men spela roland !


höhö :)
jag blir cool och kommer se över alla andra andra ! :D



xoxo sandra långben



Kommentarer
Postat av: AGNES

SNYGGA ! :D HAHA fredrik är knäpp !

2009-12-10 @ 08:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0