tråkigt då

man bah vad sa du om min mamma ? :o

härlig dag idag va ;)

julia är min bruuscha och mimmi newe och jag ska sjunga alone
på lucian :D den du !
den var tung !
tyngre än agnes !
och då är den tung !

haha nä, men som sagt ska jag sjunga med newe och mimmi,
okej det är bara en vers men ändå :o
jag kommer dö av nervositet xD haha

men röjj ändå :D !
jag antar att mamma kommer filma när vi sjunger :)
respekt !

wiihoo i morron ska jag inte åka till stallet utan ska till västerås och köpa
snygg skor och jacka ! fett med najs :D !

ehm nu ska jag plugga äcklig atom och kärnfysik :D
säkert skit lätt men jag tycker det är skit svårt :o :s

ååh, snart bär det av till sälen ! :D
röjj  med kändisfest :D !


ug


schnygga vi är då :D !
men ännu snyggare på lördag kväll ;)

mohahaha :D !


xoxo sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0