två dagar

2 dagar till jul !
-
om du inte hade förstått det .

nu sitter jag här i mina älskade svarta kläder ! :D
kvällens mys-outfit består av ett vanligt stort linne från gina,
sammets tajts från monki, kofta från gibat och tjockstrumpor från nåt ställe :D
och underkläder (y) !
det gillar jag !
fett snyggt och fett skönt !
monki (YY)


men snackar med newe right now ! :)
vi har tiiep blivit bäst friänds foräver tiiep !

va hos chanel och fixa håret idag, börjar min resa mot blondt nu !
man måste börja i tid, börja nu för att bli blond till sommaren liksom,
då det är en jävligt lång process detta, så det kommer ta ett tag till att uppnå det
slutliga målet !
men just nu är jag ungefär ljusbrun, eller jaa, det ser snarare ut som ett rådjur gör i sin päls.
det måste jag stå ut med till nästa månad, men AMAGAD ! hur ska jag kunna det ?
jag kommer dö och jag som skulle vara sååå snygg på nyår, hur ska det gå ?
jag får väl ha min bad hair day mössa eller nåt, men den kan man ju liksm inte ha
hela tiiden.
såå tyypiskt !


seriöst, nej men seriöst, jag var seriös där !
efter jag hade fixat håret gick jag till vita elefanten och beställde med mat hem !
dom har lugnt den godaste maten i hela stan !

så nu sitter jag här mätt som en gnu och känner mig
lika uppblåst som en sån där blåsfisk !
om det nu är en sån som blåser upp sig (A) !

juste, så var mamma inne i den söta ostbutiken också och skulle
köpa lite ost till mormor i julklapp och då var jag ju tvungen att lägga en
beställning så då köpte mor lite god ost till mig !
shit vad jag ska tjocka mig i kväll :D !
en kväll med god ost, musik, data och vänner :) !
kan inte bättre än så här !
eller jo det kan det !
för jag ska faktiskt på kurs den 29 december med haffe !
ska bli najs !

men hörrni, vi hörs !


xoxo sandra







Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

Härlig blogg du har! :)



Kolla gärna in min HÄSTBLOGG: http://frejalindskog.webblogg.se

2009-12-23 @ 12:27:28
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0