vet inte

I think I am in love with myself !

jag diggar jenny och popsie !


dagen började aslugnt och slutade lika lugnt !
vakna väl runt halv 11, har glömt bort hur skönt det egentligen är
att bara ligga i sängen och sova och slippa ställa klockan på ringning tidigt på morgonen .
det var såå skönt !

sen kom syrrans barn in till oss vid typ halv 12 och gjorde marsipan grisar (y) !
men vid halv två så gick jag ut och träffa julia, då jag skulle ta kort på henne
och hennes häst på vallen här utanför huset !
jätte söta blev korten men pierina hade damp ibland och ville inte stå still :D
höhö !

efter det så gick vi till julias andra häst och fixa i stallet och så, sen kom
hennes mor och hämta oss och sedan skjutsa dom hem mig .
men det var kul att vara med jöölia :D <3 !

hem och duscha, sedan efter det chilla jag bara ! :D
så jävla skönt att bara ta det lugnt !
det är det bästa jag vet efter flera hektiska veckor !
inte har jag sovit så jävla mycket de senaste veckorna i alla fall,
det har man märkt på mina påsar under ögonen (n) !

ehm och på onsdag, dagen innan julafton !
fattar ni att det är mindre än en vecka innan jul !
helt sjukt !
men i alla fall, jag julia & jenny ska ta söta julkort på oss och pållarna !
man kommer typ dö för att bilderna kommer bli så söta !
min lilla pålle i tomteluva :') han kommer bli så söt !
höhö

jag känner mig lite upp och ner .
mamma, bror & pappa är uppe hos niklas och checkar
på dansbandskampen och dricker glögg (y)
så jag är ensam hemma ! :D mysigt

 

khas

ååh juste !
det snöar här hemma ! :D
och är det någon mer än jag som är helt överlycklig för det ?
man blir ju som ett barn när man ser när snön faller ner !

.

shenie den skiten, hon är i london på miley cyrus konsert !
hon blev så himla glad av att få åka dit, och det kan man ju förstå
när man får åka och se på sin idol ! :D




xoxo sandra the hannah montana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0