wiho

Hej !

hoppas eran dag har varit bra :)

jag la upp ett inlägg i morse med det verkar inte som att det kom upp, konstigt :s

men somsagt, dagen började med att vi hämta syrrans två barn.
åkte sen till kyrkan och lyssna, blablabla :D
sen tillbaka hem till syrran, lämna barn och käka frukost ! :D
susannes nybakta tekakor ! MUMS !
haha :D
sen drog vi vidare till mormor, som vidå  stannade hela dagen !
haha jag har jag faktiskt tröttnat på kalle anka lite :o
men man kan ju absolut inte skita i det i alla fall !
kalle är ju nåt man måste kolla på !!
men jag hatar piff och puff och ferdinand, blöö :o !

höhö sen käka vi, det va asgott och man blev asmätt !
sedan öppna vi julklappar, jag trodde seriöst inte att jag skulle få några men det fick jag ! :D
haha det första jag öppna var en bok med massa recept på cheesecakes !
fatta vad jag ska baka och tjocka mig sen ! :D
maha, fick pengar, plattång, TVÅ klockor av bror *tack*, linne, stickad tröja, armband,necesär,
shorts att sova i osv :D !
det var asnajs :D
MEN plattången va inte rosa :( trodde faktiskt att jag skulle få en rosa :D
menmen, en röd gick lika bra det med, och dessutom är det en bra en ! (YYY)
och så blev det ingen GPA speed air som jag önskat , buhää men jag är endå sjukt
glad över det jag fick ! det var asbra !
men så jag får köpa mig en gpa sen då !
man kan ju hoppas att mamma och pappa kan sponsra mig lite då och
slänga in en och annan slant (a) !
haha ! :)

TACK MAMMA,PAPPA&DENNIS ! :D <3
asbra grejer !

jag kommer slänga in lite bilder från min jul lite senare för nu ska jag sova :D !
ska nämligen träffa tessan och mathilda klockan 10 i morgon för att vi ska rida och fota hästar !
stackars geisli som har stått ca 1 månad, men med honom får jag ta det lugnt ! :D

men då skriver jag det igen då-

från mig till er alla
- en riktigt god fortsättning på julen :D (y)


höhö bilder kommer i morron eller typ i övermorrn ;)



xoxo sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0