wohoo

agnes och jag drar ju till muppsala i morron och shoppar loss :D !
jag behöver ett par flaschiga skor som ska passa
till både vardags och fest :) det kommer bli lite svårt men men :D
hittade ett par coola och billiga på dinsko men det är liksm
9,5cm klack :o !
känns lite för mycket för att ha i skolan !
och kommer ändå inte våga dom i skolan med tanke
på att jag inte vill bli så jävla lång :o
och jag tycker att 190 är lååångt !

skor

stekig bild från tumba eller vad det hette :o ?

jaa, typ jätte mega skit hög klack och platå enligt mig ! :o
men sköna var dom i alla fall (h) höhö

jag älskar enköpings gangsters :D <3


hi

nej, bilden är så JÄVLA GRYM !! :D

mohahaha :)

mammas pojkar äger och jag älskar bobby och hans mamma :D


buhää kemme :(


www.mimmithaman.blogg.se - ETT MÅSTE :D (Y)

Kommentarer
Postat av: AGNES

Varför är jag den kaxiga, mimmi den feta, frida den mongiga och du den konstiga ? :S VARFÖR ?!!

2009-12-04 @ 22:17:32
Postat av: Sandra

höhö för att det är sant :o

2009-12-04 @ 22:31:31
URL: http://sandramedkompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0