mjölkrig och ruumpaa

http://www.youtube.com/watch?v=d5UHWbMJ_a4 

glo på det ni ! för den äger ! :)


ni som kollade på svt1 typ 18.15 igår så såg ni Shenie och Zara när dom sjöng belive för kungen och sånt. :D sweet

aah skola today då :D !
så sjukt kul :o fattar inte, är jag ensam om att gilla skolan eller ?
tydligen :s ?

ååh juste, haha kemme och jag är ju såå söta ! :'D
hade mjölkrig på hkn det var sjukt gulligt av oss !
höhö mjölskägg (y) massa coolt
och det bästa av allt var att bullarna blev goda ! :D WOHOOO

haha men sen gick mimmi och jag till statoil och köpte julmust så sen fika vi med lite bullar och så :D ! höhö gott



höhö jag dör på jacob i new moon :o
kan vara den snyggaste liksom !!
jaa, ni kan få tycka att jag är helt galen men jag fan seriös :D !
mumms :o!

nu ska jag plugga (y)

puss på skinkan <3

xoxo sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0