tagga :o !

haha det är så himla tråkigt att sitta på brorsans data :o
inga bider :o så jag fick rita en :) en väldigt fin en på mina "älskde" vänner!
höhö assnygg blev den :D


fettsötast

mycket likt om jag får säga det själv :)
eller man ser i alla fall at det är jag x) (y)

jävla skit :o ! jag är trött på alla prov !
det är värdelöst och agnes är värdelös :o
agnes din nörd :D !

blöblö !

TAGGA FÖR IDOL IKVÄLL !! RÖJJRÖJJ !

god mat,godis och idol ! kan de bli bättre ?
nope ! not at all :D !
men undra vem som kommer åka ut :s !?

hahahaahah fan vilka roliga videos vi spela in idag !
fattar inte hur vi kan vara så roliga ?
HAAH ett gott skratt förlänger livet ! men med hur mycket ?
ÄGD !

usch på damir som slår tjejer, det är så jävla lågt !
så lågt man kan gå och länge en glocalnet ! cp

höhö nu ska jag fortsätta sjunga så att alla fönster spricket !


xoxo sandra the king


Kommentarer
Postat av: frida slida

fan va snygga xd

2009-11-27 @ 19:27:34
URL: http://stooltblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0