fredags mys :D !

Halloj igen, det blir fredags mys med idol och godis :D !

pållen blev så himla glad när jag kom ut till honom !
så mysigt när han gnäggar efter mig :'D <3 !
jag gick med honom ett tag innan jag satt upp, märkte att han var lite strupplig stackarn men
jag satt upp och trava lite men jag kände att han halta lite och snubbla och inte inte ville trava rent så jag satt av och kolla igenom alla hovar och när jag kom till den sista så hade han tappat en sko ! fan tänkte jag, jag hade inte kollat igenom hovarna innan jag red iväg eftersom dom var täckta med lera osv !
usch stackars Geisli, han som är så ömfotad, kändes så taskigt. Lilla älskade pålle <3
men jag gick försiktigt tillbaka till stallet och tog in de andra hästarna!
ohyeah :) !

Mimmi var ju på smygpremiär på New Moon i natt och kan ju bara säga att hon var så sjukt trött i morse, hon kom hem typ 4 och gick upp vid halv 7 (y) najs
men filmen var tydligen asbra ! och det kan jag förstå för fan vad bra alla böckerna var bra!
men man är ju lite arg för att Mimmi gick på den utan mig :o höhö

och är det nån mer än jag som är taggad inför IDOL ikväll ?
fett med röjj ! :D hoho
älskar idol men nicklas borde inte åkt ut för han skulle vunnit !
när jag hör ordet idol tänker jag på röjj hos agnes, vara med mimmi, frida och potatisgratäng :s hihi vi är så kuliga !

här kommer bild från senaste halloween röjjet :D !




höhö bild på hur vi såg ut !
erkänn att jag liknade Jason i fredagen den 13  ? ;)

och glöm inte fridas blogg (a)

www.stooltblond.blogg.se

älskar frida :) kan vara den sötaste personen jag träffat (a) :D ! <3

xoxo sandra <3

Kommentarer
Postat av: thatreallygrindsmygears.blogg.se

HAHA SÅ SANT !

röjj= potatisgratäng ? :S

Nicklas skulle ha vunnit, både snygg och sympatisk ?! hahah men seriöst hatar idol nu, hatar alla ! :O haha nejdå inte du, mimmi, frida och mig själv ? :S

2009-11-20 @ 22:27:06
Postat av: frida slida

haha älskar sandra :D <3

2009-11-21 @ 12:21:42
URL: http://stooltblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0