gó kväll

jaaaa, nu står jag här igen vilse i min egen trädgård !

AAAAAH JULIA OCH JAG SÖKER EN GAY KOMPIS !! :D
fatta kul att shoppa med en, liksm om man hittar och provar
något snyggt och han säger bah : omg omg den är ju bara såå snygg
och den sitter bara så snyggt över rumpan och dina bröst blev jätte snygg i den där
och en massa sånt ! fatta kul :O !!?
sååå, julia och jag söker efter en gay kompis som man bara kan gråta ut hos
och shoppa som fan med ! höhö så jävla kul :D



bästajäliaochjag

so, who wants to be our gay best friend ?:D
ey, kom igen nu :)  !


fan vad allt suger egentligen !
det är så jävla tråkigt att plugga om andravärldskriget
och liksm det går in genom ena örat och ut genom de andra :o
vad ska jag göra ? vad ska jag göra ?
blöblöblö !!!
i morgon ska grabbarna till ungdomsmottagningen och snacka sex (h) !
själv behöver inte vi tjejer några tips eller nåt :D !
så vi ska på något advents firade och jag ska spela in evelina och moa när
dom sjunger HAHA sen ska jag lägga ut på youtuben så att alla får se
hur dåliga dom är :D !
det blir kul !

men vad är det för fel på alla ?
vafan vafan xD !?

höhö vad har hänt med världen ?
alla bara älskar tjejer med jätte smala och jätte perfekta kroppar :S
men som egentligen är äckliga och dumma töntar som inte förstår någonting :o
varför inte bara ÖPPNA ögonen och kolla på mig (h) HAHA
usch uach, men seriöst ! mimmi och jag är fett coola :D !

habababa, nu ska jag plugga på ett tråkigt andra världskrig prov
så hejdå suckers :o !

och aaaaaah :O jag vill ha det där nya guitarhero spelet med popplåtar :D
askul !


xoxo sandra fett coolaste i världen



Kommentarer
Postat av: Agnees

Omg vad självupptagen du är ! haha !

2009-11-26 @ 21:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0