grattis kemme !

kom nyss från skuulan :D !

det blev typ chokladtårta till frukost !
mums :o
c h o k l a d  g l a s y r <3
höhö mycket gott är det :D
tjock som man är :) ! hihi ^^

buhö, men kemme ville inte ha tårta så då fick han inge, synd !
och tydligen ska han till spanien i morron och kolla på fotboll, om jag inte vet fel :s ?!

mohaha magen ! x')
bara mimmi fattar (h)

nu ska man käka lite sen plugga ! som vanligt !
mitt liv består typ av skola, plugg och mat ?
men det är agnes fel ! hon som matar oss :O

haha allting är så kul :)

ÅÅH !! juste, mimmi har hittat en musikvideo med jacob ! :o
dreggel :o

haha lol
det är lol att säga lol
lol

ha de så bra

xoxo gossip girl



Kommentarer
Postat av: Agneees

men okej, jag matar dig jämt ! hahah fan va god tårtan var ! :O om jag får säga det själv :D

2009-11-25 @ 20:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0