grym dag !

AWESOME !  :D

dagen var helt grym !
inte ens trött i morse :s lol !
åkte till linköping med mor och far, kollade på vreta skolan som var jätte bra !
sedan åkte vi till Stenholmen som då är stalle och fan vad najs :D ska börja där (a)
åkte och kolla på dressyr och hoppstallarna också, shit asså :o vilka stall och vilken anläggning ! det var
så jävla fint att jag ville börja rida stor häst igen :O !!!

nä men allt var awesome där !
sen nu ikväll va vi uppe hos grannen och käka och snacka, sjukt kul :D !
askul att träffa morgan igen :o ! höhö
och björn är kul :)
fast jag är kuligare:D !
jag körde typ nån liten truck ? som jag typ stegra med och så :o skit kul ! hoho

nä, nu ska jag sova :D
sängen är liksm så lockande på nått sätt !
JUSTE!! höll på att glömma att jag,agnes,becca och amanda ska på new moon i morron kväll kvart över nio (h) !
först blire käk på vita elefanten :D mums :O sen movie med massa popcorn och cola :D !
aja godnatt på er:D !

xoxo sandra <3


Kommentarer
Postat av: becca

RÖJJ PÅ NEW MOON !! :O :D :$ <3334594697

2009-11-21 @ 23:28:48
URL: http://pluttskrutt.blogg.se/
Postat av: Anonym

RÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖJJ RÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖJJ ! TUTTAR !! eller ja JACOBS OCH EDWARDS TUTTAR !

2009-11-22 @ 14:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0