ibland är det skönt att skriva av sig

det är jobbigt när man saknar någon så mycket
aldrig hade jag trott att jag skulle mista någon så nära
och ändå aldrig kunna släppa taget ordentligt
det är som den ända men älskar försvinner
det känns i hjärtat och det kan vara den värsta
känslan som finns och det finns inget heller
som kan läka det stora hålet i hjärtat
visst kan det finnas något eller någon som kan
täppa igen det lite men sen då ?
vad händer sen ?
det vet man inte riktigt
hur ska man egentligen kunna gå runt
och låtsas vara glad så att folk ska tro
att man mår bra ?
de är inte rätt och inte lätt för den delen heller
jag har själv varit där, man förlorar någon som
man vet verkligen aldrig, aldrig nånsin kommer tillbaka
det gör ont och man gråter utan att tårarna slutar rinna
det är jobbigt och ingen annan förstår hur man känner sig
man kämpar hela tiden med sin inre styrka
det är jobbigt och det är inte alltid det går som man tror
men ändå ger man inte upp hoppet om att kämpa vidare
man kämpar även fast livet går emot en
men vad skulle man annars göra ?
gräva ner sig och aldrig komma upp ?
livet skulle bara bli så tråkigt då
man skulle bara deppa sönder och bara tycka synd om sig själv
jag tog tag i situationen direkt
för vad är det för mening med att vänta ?
om man gör det direkt är det oftast lättare
men då menar jag inte lättre som att det är lätt
för det är det inte, det är så svårt !
man tror inte att någon i hela världen bryr sig om en
men tror inte att någon förstår hur man känner
vilket också är sant men man måste vara stark och
kämpa vidare .
det är svårt att förlora någon och man vill själv bara följa efter
och inte leva längre


be strong är väl mitt enda tips men jag suger så lyssna inte på mig !

jag vill leka med tessan och häläna nu nu nu NU :o !
höhö nu ska jag sova :D så sjukt skönt !

älskar dig min vän

jag saknar min tessan så sjukt mycket ! det är dåligt
men snart ses vi (a) <3



xoxo sandra

Kommentarer
Postat av: Tess

ååh sandra! det var väldigt fint skrivet av dig! blev tårögd ju! :(<33

2009-11-25 @ 21:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0