olika

härligt med måndag :D !
nä vafan :o kändes som att man bara hann lägga huvudet på
kudden innan man skulle upp :s !
blää !

igår var vi hos morfar och åt middag och så :D !
det var rätt kul, eller i alla fall att va med emil, wille och egon :o
resten kunde man ha skippat..

men nu sitter jag i alla fall och käkar frukost
och är färdig fixad, ska snart upp till bussen :D
eller aah ska packa idrottskläder först (y) !

ehm aah :D !
skön vecka, bara ett svenska prov på torsdag !
och är ledig på onsdag för jag och mor ska åka
till linköping för jag ska på
prova-på-dag på ett gymnasium :) och det ska bli så
jävla najs ! woho :D

nej, nu ska jag gå :)
ha de så bra !


xoxo sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0