PARAMORE

ååh gud ! jag är så sjukt jävla trött :o !
vill typ bara sova ?
men måste plugga svenska och no egentligen men pallar inte, jag är säämst !
hel jobbig dag idag faktiskt, eller nä :D
det var nog bara för att jag var så jävla seg !
men mimmi och jag är roliga tycker jag :D !

och JÄVLA AGNES !!!
den jäveln är på PARAMORE !
och inte fick jag följa med :( buhää
det suger :D !
:'(
:'(
:'(
:'(

hihi !
men stackars lilla albin i lördags kväll då :(
han skulle busa och släcka lampan när vi
satt och käka och se springa iväg och när han vände
sig om för att springa sprang han rätt in i en köksbänk
så stackars slog i huvudet, eller precis bredvid vänster öga
så han fick ett stort jack !
det var så synd om min lilla albin :( !
haha och mamma bah : gör det ont albin ? :o
albin bah : näää ! det gör SKIT ont ! :o
mohaha jag älskar småbarn :)


albin einstein

höhö albin ser ut som en mini einstein :)
så söt :D !
han är min lilla snutt plutt :D
hihi ^^
HAHA

nä nu dissar jag er och går och sova i stället :D


xoxo sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0