potatisgratäng

Nej, nu pallar jag inte mer. Känner att det är dags för ett röjj och käka potatisgratäng ? eller vad säger ni mina vänner ?
 

palla vara en äcklig liten unge som går runt i skolan och smeker sitt kön och drar upp handen i röven ?
nä, det känns för omoget !
sen när man säger nåt börjar hon gråta :s
kan bara säga att jag, agnes, mimmi och frida stog och typ uscha oss i flera minuter och sen typ asgarva ?
men vad ska man göra ? får göra det bästa av situationen, alltså skratta ?

aja, trodde jag skulle vara sjukt trött i morse då jag satt uppe till typ tolv :o och det är aslänge tycker jag :D hehe
men det var jag inte (h) !
hade lucia träning idag, kan bara säga att det är jobbiga barn som ska klaga på låtarna hela tiden !
jul låtar är väl jul låtar och det ändrar man väl inte på ? :s
nä, juste !
men det är grymt mysigt med jul låtar nu :s fattar inte, längtar till jul som fan ! det är så mysigt :)

jag är arg på mimmi som ska gå på smygpremiär på new moon ikväll och själv får man vänta tills nån annan gång :s jävla bajs ! (n) :D hehe

kär i kemmes ruuuumpa ? HAHA agnes gillar den :'D
agnes <3 ruumpa = sant ?
höhö :o !

nope :D ! I will länka några länkar till de största bloggarna i bloggens historia ! here they comes ! :D

www.thatreallygrindsmygers.blogg.se 

&

www.stooltblond.blogg.se

&

www.nikishafogo.blogg.se

&

www.sheniefogo.blogg.se

bästaste bloggarna i världen or what ? :D !!
besök besök besök !

nu ska man plugga ekonomi sedan kolla på Mammas Pojkar !!
RÖJJRÖJJRÖJJ !!!!

Dagens bild !
hösten är vacker !
 
bilden är printad (a)
har inte fått originalen än så :D hoho


puss <3



Kommentarer
Postat av: frida slida ;)

ÄLSKAR SANDRA :D <3

2009-11-19 @ 20:05:12
URL: http://stooltblond.blogg.se/
Postat av: thatreallygrindsmygears.blogg.se

JAG DÖR SANDRA ! HATAR OXÅ MIMMI ! JÄVLA FUSK !

klart jag älskar kemmes röv, alla älskar väl perfektion ? :O fan va bra ! MIN BLOGG STOD FÖRST ! HAHAH ÄÄÄÄÄGD !

2009-11-20 @ 22:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0