rätt najs ändå !

WOOO julklappar !
fett med chill :D !
vakna runt 10 !
gick upp och fixa frukost till hela familjen :o snällt av mig (h)
sen glodde jag runt lite på datan och hitta saker jag vill ja i julklapp :D
två klänningar från nelly.com, sen med leopard är jag osäker 
på men ändå rätt cool :) sen den till vänster var mycket snygg
tycker jag ! skulle passa massa bra till kändis festen i sälen (a)
sen så behöver jag verkligen en ny plattång och jag älskar rosa
så varför inte en rosa plattis ? :D kittet kostar ca 2000-3000kr !
och en ny ridhjälm är ett måste och jag behöver verkligen en hjälm
som inte är varm ! och inget går upp mot en GPA speed air !
både snygg och inte speciellt varm ! och såklart i färgen svart/grå ! :D
pris ca 5000kr :) 
men så snygg och bra :o !
sen önskar jag mig såklart pengar till kläder ! :D



 

rätt najs enligt mig (y) !

sen nu idag ska vi åka till syrran för hennes man fyller år :D
och sen ska vi vara barnvakt åt deras söta små barn :)
dom är för söta :D !!
så det blir en lugn lördag !



balett

baletts sista kväll :(
den 23 juli 2007..
en jobbig dag
lika så dagen efter, den var ännu värre

och jag saknar hästen :'( <3
det suger och det är jobbigt !
buhää !

och det tar 1 dag för att lyssna på tessans hela spellista på spotify ...
haha palla göra det :D



xoxo sandra the famous sea cow


Kommentarer
Postat av: sofia

Hejsan !

Jag har en frågestund på min blogg och det skulla vara jätte kul om du ville kolla in bloggen och kanske ställa någom fråga!

Tack !

Kram

2009-11-28 @ 14:47:19
URL: http://endastsssofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0