sånt därnt !

hallojsan suckers ! :D

härlig dag !
julmust och lussebulle idag (y)
mimmi och jag äger :o
och agnes och frida suger lite :)
suger lite slickepinne (a) !

dagen började med matte och slutade med ekonomi prov !
det gick asbra, typ MVG på de :) !

nu ska jag faktiskt plugga andra världskriget för vi har prov i morron , men det är sjukt soft för det är uppdelat i 2 delar, först godkänt delen sen vg och mvg-delen :D ! mer tid att plugga  (y) :D !
aja skit samma :D

röjjröjj i morron eller vad ?

JOO för då fyller kemme år ! :D värt att fira !!
gå till rektorn och fråga om vi får sjunga för honom i högtalaren så alla får reda på det :) !
sen ska agneees baka tårta och tills i morron men som inte kemme får smaka (a)
stackars liten ! höhö
nä, jag tycker det kul !
men liksm det har inte hänt nåt kul idag egentligen :s
det brukar det alltid göra men inget speciellt idag ! det suger ju verkligen !

haha
hehe
hihi
hoho
höhö
heha
hiha

nu slänger jag in lite smygreklam igen (a)
besök fridas lilla nörd blogg, haha skön person hon är asså

www.stooltblond.blogg.se

och agnes också :D hahahaha, sjukt härlig brutta som tar livet som det kommer
eller nä ! nu ljög jag :D
hon hatar när jag säger såntdärnT taT saT i stället för sånt där, ta det, och sa det och aah ni kan säkert inte uttala det lika bra som jag gör , mohahaha sug på den du :D !
www.thatreallygrindsmygears.blogg.se

yepp.. de va de

så nu ska jag käka lite macka också ! men får inte käka för mycket för det blir ju tårta i morron i skolan och man kan ju inte käka sig mätt hemma :s nänä, när agnes finns är det bara att äta allt hennes !



en söt bild på en söt människa måste man slänga in också :D !

söta mig höhö

naaw ^^ vad säger man ?
söt som socket liksom :)
men seriöst, tycker hon ser grymt bra ut om jag får säga det själv !!


puss på skinkan :D <3


xoxo sandra tha man !!



Kommentarer
Postat av: Yasmine

hej!!



är du värkligen shenies kusin men jag ska fråga henne snart när hon loggar in på msn så ska jag fråga om jag fick ta hennes bilder.



kram yasmine

2009-11-24 @ 15:44:49
Postat av: Yasmine

hej!!

är du värkligen shenies kusin? ja ok men jag ska fråga henne om jag fick ta hennes bilder från bloggen men ganska många har gjort det men

jaa hejdå



kram yasmine

2009-11-24 @ 15:46:31
Postat av: Yasmine

hej!!!



förlåt att jag skrev sammasak men hehe som sakt

hade inte printat hennes fota var så i hennes blogg



en stor kram yasmine

2009-11-24 @ 15:49:05
URL: http://yasminecat.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Hej!!!



vad fin du är föresten vad fin blogg du har och snygg frisa!

2009-11-24 @ 16:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0