en annan dag

- i think i am in love with you myself
 
gårdagen, aah det blir ju det med tanke på att klockan är blabla 2 .
i think you understand !
men i alla fall så va jag först med casper, blöö han ville
gå ut :S men vafan jag kollade ju på föräldrarfällan !
unge ! men aja, lekte i snön !
men jag fattar inte hur det kan snöa mer ?
liksm det snöar nu :S
enköping/vela kommer ju förvandlas till snöstaden nr1 !
sen åkte jag och umgicks lite med emil, egon and wall-e !
själv suger jag som fan på poker så jag slutade spela :( !
nån kan lära mig att bli pro ?...
nehe, OBVIOUSLY NOT !
i call this english skills !
men i alla fall, glutta på film med emil pemil, sen åkte
jag heem !

nu dunkar jag paramore, jag äger :D !
eller varför just paramore ? aja
och juste ! alla roliga människor, eller ja 1 person skulle lägga sig !
det förstörde min kväll, när han gick fick jag bara kvinnligt sällskap och hur kul är det ? jag svarar ju liksm bara helt random till fia :O
vad är mening med det ?

sängen frestar mig så jag ska sova nu ! mmh, do you wanna join me ?
nä, det fåru inte ! bara om du är den rätte i mitt liv :')


det är ingen fest utan en gereboare, ring mig nästa gång !


puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0