för bra

a boy like you is impossible to find
- but i've found you

but i don't know what to say, men jag är bara för bra !
the night will be the night that i will fall for you .
men jag sitter här och lyssnar på några sköna piano låtar !
& jag tycker att morsan och jag ska dra och köpa tretorn ridstövlarna och gpan som jag vill ha
i morgon ! :)
but i guess she will say no .

och så pallar jag inte skriva om dagen just nu, allt blev bajs !
mumms

men när nån är ledsen så blir det som att det smittas av sig till en annan, det är jobbigt !
och jag tycker synd om dig, det är inte fusk/dusk .


det blev ett kort inlägg för första gången ! yey



lalalala bamba hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0