häst snack...

PEACE  FRED

fattar inte varför man måste skriva allt på engelska ?
tänk på de stackarna som inte fattar, som mig tillexempel !
jag kanske inte förstår när det står "kiss my as sandra" / agnes
hmm, liksm vad ska jag förstå med det ?
hon kan ta och kyssa sitt egna as !
nej men nu blev det lite fel !

jag skall sammanfatta min dag, och den har inte varit speciell :)

först åkte mor och jag till spiltan för att kolla på hjälm och stövlar
men spiltan öppnade 11 och vi var där 10, höhö bra !
så vi åkte och handla innan de öppna (Y) !
sen tillbaka till spiltan, prova den kära gpan som jag vill ha !
men nu fanns den tydligen i en ny variant, fast det var typ bara en annan färg !
men jag bestämde mig för den gamla vanliga hederliga gråa :D
den var massa skön också ! och snygg !
fett
cool med andra ord !
efter det så provade jag ett par svarta tretorn, och för er som inte vet
är det malin baryard stövlar, som man så fint kan kalla det !
haha fast ni kanske inte vet i alla fall men shit the same !
i alla fall, jag prova dem men de va för små och de fanns inte i min storlek så
dem skulle beställa hem ett par i min storlek !
får verkligen hoppas att dom passar, för jag vill verkligen ha dom !
först tyckte mamma att det var onödigt att köpa stövlarna, verkade det som !
men den så tyckte hon att dom var snygga, det var ett bra tecken (Y) wihoo !
så jag får hålla tummarna på stövlarna när dom kommer att jag kan ha dom !
mumms älskade dom :O !
och det trodde jag inte att jag skulle göra :S vet inte varför men aja .
och jag måste ju tacka mor&far !
tacktacktacktacktacktacktacktacktacktack så jätte mycket !
haha tack även fast jag ska betala, betala mer än hälften i alla fall x)

en liten bild bjuds det på !
här är det snajsiga grejjorna jag har snackat om !
TUMMEN UPP ! (Y)


gpa&tretorn

tralala !
och jag hittade ett par ridbyxor som var så jävla snygga ! :O
nästan dog !
dom var från kingsland och röda, mums :O !
mumsmums eller vad ?
jag tyckte dom var asballa ! skulle passa mig perfa !
bara att börja spara !
och så hitta jag en KL jacka också !
men var typ gjord av dun, hmmm..
men jag ska vänta med att köpa nåt nu så jag får köpa en sen till vår .

nog om häst snacket ! att det alltid ska komma upp :O :S förstår inte varför !?

MEN sen nu ikväll var vi hos syrran, vi va där typ tre-fyyyra timmar .
de va kul !
lekte kurragömma och så !
deras lilla hund är helt jävla galen ! HAHA


jag saknar balett :(
hon var en fin heest & min


puss i pill vart du vill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0