long time ago, bara 1 år

jävla skit stad ?
inte en ända resturang öppen :O
vi som skulle ha trevlig med lite mys, men nejnej !
bajs på det tycker jag !

idag så har jag tagit det lugnt, hände inte så mycket !
först kom brorsans fru ner och spela yatzy med mor&mig :S
sen gick jag till stallet, gosade med geisli typ en halv timme,
sen tog jag in och borsta och sadla, osv !
sen red jag, trava i snön (Y) !
sen hem, lasta två föl !
som verkligen inte ville in i transporten, men det gick .
i morron kommer hovis och sätter på star skor .
sen äre bara för mig att börja jobba med ná !
skoj som fan !
blir fullt upp med att få upp muskler och kondis på henne !
sen kanske man ser oss på tävlingsbanorna ?
who know ?
haha men i alla fall så hitta jag massa kuliga bilder på my cellphone from 2009 !
så jag tänker bjuda på några,
KÄNSLIGA TITTARE VARNAS !

hahaha

hahahahaha, brudar ! kommer ni ihåg ?

lk

our first RÖJJ ! ojojoj


t

mimmi goes lion !



grönan med albinsheniebeccanikisha&nikita

ds

bruds <3

fs

höhö

jyj

falun - grabbar - innebandy

kl

summer 09 (YY)

l

bbb - big - blond - beautiful

j

skönspelande agnes

å

moster - liten bebbelinis

jp

sommarens bästa ! lugnt

jl

skönspelande sandra

kj

MMM SUGAR

lå

vackra bruds

gf

provapådag gymnasiet

klj

ehm ja ...

ol

@ sälen

lj

mvg i bild agnes ?

kj

kåtbock goes pimp

jg

julafton @ syrrans place


kl

nyår @ agnes place

h

hästen @ my place


ojojojoj, hjälp vad med bilder D: !

typ dör !
men good luck med att läsa och med att glo på bilderna (Y)

det var ju ända bara några bilder från 09, liksm en sammanfattning !
det är alltid bra .

btw så är jag påväg till att bli blondin, man kommer ju alltid tillbaka till sen vanliga färg .
wiho !


puss på stjärten ! <3

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Tävling på bloggen. Vinn en ridhjälm!

Hej! Superfin blogg du har!

Kika gärna in på min blogg som är den tredje största hästbloggen i Sverige.

Och missa inte tävlingen där du kan vinna en ridhjälm!

2010-01-05 @ 22:22:18
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0