tvåtusentio nånting

chacha sandrabooi här !
tänkte bara slänga upp en sånthär rätt vanligt och tråkigt test !
fast grejen var den att jag tyckte det var kul att göra !
men puss på dig sweetie ! (L)

Om dig:
Namn? Sandra Linnéa Elisabeth Gerebo
Ålder? 15
Familj? Mor, Far och Bror
Snällaste i familjen? jag ?
Dummaste i familjen:? dammråttorna
Hårfärg nu? nån äcklig färg :S håller på att bli blond nu ju (yy'
Naturlig hårfärg? blondiiiie
Färgat ditt hår någon gång? yes I have
Hur många gånger? mabye baby around 5
Använder du smink? sometimes
Vad för smink? nån slags foundation från åsa (y) sen till ögonen, fett snygg jag blir då
Använder du mousé/hårspray/vax? öh ja ?
Vad för sort? dust it , ehm spray wax ? sandriish goes coolish
Favoritfärg? P!IK
Stjärntecken? I'm a real OXE

Har du någonsin:
Rökt? nonono
Druckit? jag föredrar hallon soda
Rymt hemifrån? nä
Velat dö? faktiskt så har jag inte det
Bråkat med dina föräldrar? ja ? såhär smått bara
Blivit våldtagen? nej
Sagt "jag älskar dig" och menat det? ja, till mig själv :'D
Misshandlat någon? nejnej
Gjort något olaglit? pillat mig i naveln
Blivit polisanmäld? nä

Kärlek:
Har du varit kär någon gång? ehm nä , jag är neeeerd
Är du kär nu? nej :'( :'(
Har du varit otrogen någongång? det har jag ej !
Har du någon varit otrogen mot dig? nä
Har du blivit dumpad? nänänä
Har du dumpat någon? no

Vänskap:
Vem är din bästavän? rätt många, men typ frida mimmi agnes
Vad är hennes/hans hela namn? MADELEINE FRIDA AGNES RÖVSSON
Betyder han/hon mycket för dig? typ som en piss i mississippi
Har ni många minnen tillsammans? det kan du skriva upp !
Hur länge har ni känt varandra? sen första dagen på lekis, eller typ dagis ? småpluttar va vi då
Är ni vänner om 10 år? vi kommer alltid att va de ! BFF'S !

Antingen/Eller:

Cola/Pepsi? jag väljer cola
Godis/Chips? potatisgratäng
Glass/Tårta? Ben&Jerry's
Läsk/Energidryck? hallonsoda (y
Svart/Vitt? svart
Natt/Dag? Dnatt
Ute/Inne? får jag säga ute ? äsch.. båda :D
Te/Kaffe? tea
Tv/Film? FILM MED BRUDSEN VAVAVA

Nämn en person:
Som är fjortis: Agnes
Som är emo: Fridas mamma
Som betyder mycket för dig: min spegelbild
Som du vill kasta en sten i huvudet på: shit... ehm kanskekanskekanske ingen ?
Som du saknar: grr nån sexybooii in my bed
Som du inte har träffat på över ett år: som om jag kommer ihåg ? ingen jag saknar i alla fall :S
Som du inte har träffat på över 2 år: minnet är bra med kort
Som du inte har träffat på över 5 år: MEN SOM INNAN ! :@
Som är underbar: jag säger faktiskt häläna
Som du alltid har roligt med: mina bruds snäckankexet&klyftan (L)



sandrabooi

 

GRATTIS TILL NIKISHA SOM FYLLER FEMTON IDAG  ! :D
DAMN vad jag gillar den bruden ! puss pårej

// hej hopp du har en fin snopp ;*


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAH ! LOOOOOOL !

2010-01-21 @ 19:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0