vad för rabih ? uppraggad ?

AGNES ! DU MÅSTE LÄSA DET HÄR !
- du kommer dö ! av skratt alltså :O

hmm, det är nog inte bara jag som blir förvirrad av let's dance just nu !
som ni kanske vet är ju Rabih Jaber med, eller som han så fint kallar sig för - Idol-Rabih,
med i Let's Dance .
man blir ju som sagt confused asså :S
vad ska man kalla Rabih nu ?
idollet'sdance-rabih ? nä, det är inte riktigt rätt !
inte let'sidol-rabih heller :S
fast man skulle ju nästan kunna kalla han smurf-rabih då ?
det låter i alla fall bäst enligt mig .
både mattias och rabih är ju med och tävlar om titeln- årets let's danceare liksm och
både har varit med och medverkat i idol .
dom suger !

nog om det fjollsnacket !
det hela går egentligen ut på det jag var med om på kryssningen :O
min lilla plutt kusin Shenie tävlade då igår slash / idag och aah, det hela bärjade lugnt .
började med soundcheck och sånt, sen gick mor och ja gvidare till tax freen, när vi gick ut från tax freen så
hörde jag bara ett "WAAOOW", men tänkte inte mer på det.
sen kom det en kille fram till mig, kanske i 19-20års åldern och liksm börja snacka om att jag inte kunde stå helt still och bli stel osv så han började dansa och ville bjuda upp mig .
obehagligt tänkte jag, men jag sa ju att jag inte var stel etc etc !
men då ville han ta en sväng in i tax freen med mig innan , då lade han armen om min axel och gick,
men smidig som jag är dansar jag hur enkelt som helst ur hans famntag och gick vidare dit jag skulle .
och "han" gick in med sin polare till tax freen !
haha mamma började asgarva men jag fattade inte :O hmm, konstigt liksm !
hon bah, fattaru inte ? du blev uppraggad !!
usch vad generad jag blev, jag bah : men mamma, han hade ju en ful framtand !! D:
haha läskig snubbe nummer ett !
mor bah : oj, tänk om han ville göra nåt i hytten !
JAHA, synd för honom då ! själv blev jag bara äcklad !
sen vare tydligen andra massa grabs som checka in mig, men OBSERVERA ATT DÅ HADE DOM DRUCKIT !
för det var helt annorlunda dagen efter då de inte mådde lika bra (Y)
då var jag gladare :D

tillbaka till tävlingen !
shenie kom 2a :D höhö hon ville inte vinna då hon inte kan vara med igen nästa år !

nu ska jag hitta en passande bild och sen sova och sen förhoppningsvis åka till spiltan och köpa min efterlängtade GPA som ligger och väntar på mig, och sen ett par svarta tretorn.
om jag nu kan ha dem :S MEN JAG HOPPAS PÅ DET ! :D WOHOOO


sheniesminihamburgers

fick bli en på Shenies mini hamburgers !
mindre än min handflata och då äre litet !
typ lika litet som om nåt är tungt, tyngre än agnes !
då fattar ni !


pussen <3


Kommentarer
Postat av: Agnes

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAH DÖÖÖÖÖÖR !:O U GO GIRL !

2010-01-10 @ 11:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0